مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 07:252023-10-11ورزشي

خبر خوب| از شکست ترمیم ناپذیر اسراییل تا خودباوری ایران در علم و عمران


چند روزی است که فریاد آزادی خواهی مردم فلسطین شکل دیگری به خود گرفته است و آغاز «طوفان الاقصی»، شروعی برای تحقق سخنان رهبر معظم انقلاب و شعارهای سالیان سال مردم ایران و تمام کشورهای اسلامی شده است.

- گروه خبر خوب: یادتان می آید هر بار که ورزشکاران با غیرت ایرانی، حریفان اسراییلی را به رسمیت نمی شناختند، به سهم خودمان چه عزت و غروری وجودمان را پر می کرد؟ چیزی فراتر از همان حال خوب است که این روزها مهمان همه دل های ظلم ستیز و آزادی خواه شده است.

  از سال 1948 میلادی و آغاز اشغال فلسطین بیش از 70 سال می گذرد.

از آغاز مبارزات، از روزهایی که با انتفاضه سنگ شروع شد.

مردم مظلومانه، غصب شدن خانه و زندگی شان را توسط مرد و زن صهیونیسم به تماشا می نشستند و در کوچه و خیابان حق غصب شده شان را تنها با پرتاب سنگ های پر شده در مشت هایشان طلب می کردند.

در سخنان رهبر انقلاب آمده است: ما یقین داریم با ادامه مبارزات مردم مسلمان فلسطین و حمایت جهان اسلام، فلسطین به فضل الهی آزاد می شود و بیت المقدس و مسجدالاقصی و سایر نقاط آن سرزمین اسلامی به آغوش جهان اسلام باز می گردد؛ ان شاالله  حالا چند روزی است که فریاد آزادی خواهی مردم فلسطین شکل دیگری به خود گرفته است و آغاز طوفان الاقصی ، شروعی برای تحقق سخنان رهبر معظم انقلاب و شعارهای سالیان سال مردم ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| از شکست ترمیم ناپذیر اسراییل تا خودباوری ایران در علم و عمران

خبر خوب| از شکست ترمیم ناپذیر اسراییل تا خودباوری ایران در علم و عمران